Prodej nábytku se těší velkému zájmu zákazníků, kteří poptávají celou řadu typů a řešení v různých stylech. Rozhodně nelze říci, že by všichni lidé měli zájem o moderní nábytkářská řešení, někteří preferují retro styl, jiní dávají přednost venkovskému rustikálu, některá kuchyňská studia nabízí kuchyně ve stylu rustikální Provence a velký zájem je i o prodej a montáž šatních skříní na míru. Kdo chce být v současné době ve výrobě a prodeji nábytku úspěšný, měl by pomýšlet i na to, že lidé využívají Internet a poptávají mnoho zboží v e-shopech, anebo si tu nábytek alespoň prohlédnou, vyberou si z více variant tu nejvhodnější, a pak si nábytek zakoupí v kamenné prodejně.
K tomu, abyste mohli nabízet nábytek (i jiní zboží) na Internetu, potřebujete vlastní webové stránky, případně e-shop, ale to není vše. Kromě funkčního a graficky zajímavého, přehledného a atraktivního e-shopu je nutné zajistit zviditelnění vašeho portálu pro webové vyhledávače. A to má na starosti poměrně náročná a složitá procedura SEO. SEO specialista, co se této problematice věnuje, využívá nejen svých znalostí, ale i mnohaletých zkušeností, a dokáže si poradit s různými úskalími, která blokují dobré pozice ve vyhledávačích.
Prováděný SEO audit bere v potaz návrh klíčových slov a jejich vhodnou implementaci na stránky, On-page faktory, tvorbu zpětných odkazů (linkbuilding) či PPC reklamu. Optimalizace SEO si klade za cíl vytvořit z vašeho webu relevantní zdroj pro vyhledávače (zejména pro ty nejpoužívanější – Google a Seznam), a díky tomu se pak váš obchod ocitá mezi nejsilnější konkurencí v popředí při vyhledávání klíčových slov ze strany zákazníků. SEO je zkrátka nástroj, jak dát lidem na vědomí, že existujete, a že nabízíte určité zboží nebo služby, a že patříte mezi nejlepší konkurenceschopné zdroje.